Cun braure us comunichin che in date 29 di mai 2024 a 8 sot sere a Martignà, le nestre scuadre de Selezion Furlane, in preparazion de Europeada 24 e zuiarâ la prime STORICHE partide uficîal de storie, cuintri le Rappr. F-VG U.19. L’ingres al sarâ a gratis e saran vierts des 7 i chioscs cun mangjâ e bevi! Confidin te massime afluence dai furlans e soredut ancje cui nestris colôrs…pe prime volte al sarâ sunât l’imni dal Friûl in t’une manifestazione sportive. In zonte le locandine de manifestazion, che o podeis doprâ ancje pai social o par whatsapp. Le partide e sarâ ancje metude in onde di TELEFRIULI cu la telecronache in furlan, sul canâl 11 e sui canai Telefriuli on demand e Telefriuli AppTv, pai furlans che no rivin a viodi sul digitâl terestri o par chei che son atôr pe Italie o tal forest. Sparniciat la vôs par plasê il plui pussibil. Graciis Con entusiasmo vi comunichiamo che il 29 maggio 2024 alle ore 20 a Martignacco, la nostra squadra della Selezion Furlane, in preparazione dell’Europeada 24, giocherà la prima STORICA partita ufficiale della storia, contro la Rappr. F-VG U.19. L’ingresso sarà gratuito e saranno aperti alle 19 i chioschi con cibo e bevande! Confidiamo nella massima affluenza dei friulani e soprattutto anche con i nostri colori…per la prima volta sarà suonato l’inno del Friuli in una manifestazione sportiva. In allegato la locandina della manifestazione, che potete utilizzare anche per i social e per i whatsapp. La partita sarà anche trasmessa da TELEFRIULI con la telecronaca in friulano, sul canale 11 e sui canali Telefriuli on demand e Telefriuli AppTv, per i friulani che non ricevono il digitale terreste o per quelli che sono in Italia o all’estero.

Cun braure us comunichin che in date 29 di mai 2024 a 8 sot sere a Martignà, le nestre scuadre de Selezion Furlane, in preparazion de Europeada 24 e zuiarâ la prime STORICHE partide uficîal de storie, cuintri le Rappr. F-VG U.19.

L’ingres al sarâ a gratis e saran vierts des 7 i chioscs cun mangjâ e bevi!

Confidin te massime afluence dai furlans e soredut ancje cui nestris colôrs…pe prime volte al sarâ sunât l’imni dal Friûl in t’une manifestazione sportive.

In zonte le locandine de manifestazion, che o podeis doprâ ancje pai social o par whatsapp.

Le partide e sarâ ancje metude in onde di TELEFRIULI cu la telecronache in furlan, sul canâl 11 e sui canai Telefriuli on demand e Telefriuli AppTv, pai furlans che no rivin a viodi sul digitâl terestri o par chei che son atôr pe Italie o tal forest.

Sparniciat la vôs par plasê il plui pussibil. Graciis

Con entusiasmo vi comunichiamo che il 29 maggio 2024 alle ore 20 a Martignacco, la nostra squadra della Selezion Furlane, in preparazione dell’Europeada 24, giocherà la prima STORICA partita ufficiale della storia, contro la Rappr. F-VG U.19.

L’ingresso sarà gratuito e saranno aperti alle 19 i chioschi con cibo e bevande!

Confidiamo nella massima affluenza dei friulani e soprattutto anche con i nostri colori…per la prima volta sarà suonato l’inno del Friuli in una manifestazione sportiva.

In allegato la locandina della manifestazione, che potete utilizzare anche per i social e per i whatsapp.

La partita sarà anche trasmessa da TELEFRIULI con la telecronaca in friulano, sul canale 11 e sui canali Telefriuli on demand e Telefriuli AppTv, per i friulani che non ricevono il digitale terreste o per quelli che sono in Italia o all’estero.

apvc-icontalk: 0

Di Redazione 1

https://www.facebook.com/udineselife

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *