Il spetacul INFIER al è rigjavât de prime cantiche de Divine Comedie di Dante, cun adatament par vôs che a recite di Stefano Rizzardi e musiche origjinâl di Arno Barzan.

L’estrat al comence tal setim cercli, di li che il demoni alât Gjerion al traspuarte Virgilio e Dante intes Malis Bolgjis, tal gjiron otâf; po i doi e rivin tal gjiron nono li che al è Lucifar impirât tal centri de tiere; fin a cuant che Virgilio e Dante a jessaran de plere infernâl a “riviodi lis stelis”.

La tragjiedie civîl e religjôse a ven culì contade cun snait poetic comic-realistic, un pont di fuarce de art di Dante che al fâs gjoldi cence masse aplicazion il test. Pôc plui di un’ore di spetacul, li che a la clare dizion di Rizzardi si alternin musichis origjinâls di coment di Barzan, dut dal vîf. Spetacul alt e insieme popolâr, nât par onorâ Dante tal sietcentesim an de sô muart.

La version in lenghe furlane di Pierluigi Visintin, il chimic des peraulis, e fâs gustâ la poesie di Dante come se a vignis sintude pe prime volte: a gjave il veli ai trats dificii che la lenghe taliane des origjinis nus presente a nô int di vuê e a coferis al test un savôr screi, gnûf, come di sorprese.

Spetacul presentât al Teatro Nuovo Giovanni da Udine a lis 20.45 dal 23 otubar 2021, il prin de Stagjion 2021/2022 dal TSF

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

Explore More

E capitalismo sia…. La preghiera laica di Festil

E capitalismo sia.... La preghiera laica di Festil

Il Graduation Day porta molto pubblico allo stadio

Il Graduation Day porta molto pubblico allo stadio

La strada del Far East per percorrere le diversità

Conferenza stampa di presentazione del Far East festival, la Venticinquesima edizione, impostata sulla tematica della molteplicità, lingue, credenze miti e leggende – ha ricordato Sabrina Baraccetti nel corso dell’incontro con